2012. március 5., hétfő

Ülj le, egyes!



Lehetett ma valami a levegőben, mert igencsak érdekesre sikeredett a szabi előtti utolsó nap.

Dögöljek meg, de ez volt a legfárasztóbb napom a cégnél, pedig végigcsináltam az egész karácsony előtti ereszdelahajamat főszezont overtime-ostul mindenestül.
Műszak végére meg voltam róla győződve, hogy mindenki meg van huzatva.

Teamleader ma nem sok vizet zavart, viszont a munkáját sem csinálta, így kénytelen-kelletlen én vettem át az irányítást a pickingen.
Ugyanis mindenki más magasról szart bele, hogy esetleg keverednek a dátumok, nekem meg nem volt kedvem sem a sorozatgyilkossal "eszmecserélni", sem a supernek magyarázkodni.
Az sem különösen zörgette a többieket, hogy a gyártásra érkezés időpontját is figyelni kéne a papíron (engem is csak azért, mert megátalkodott maximalista vagyok), az meg a non plus ultra volt, hogy elfogyott a láda, amibe a megrendeléseket kell pakolni, és senkinek eszébe se jutott szólni a targoncásoknak, hogy hozhatnának.

Így aztán a rendes munkám mellett/közben megrendeléseket szortíroztam, munkát szerveztem, üres ládát szedtem össze raklapra, fork lift drivert kergettem, hogy rakná fel az emeletre és ezerrel figyeltem, hogy a többiek ne keverjék a dátumokat.
Főleg az utóbbi menüpont nem volt egyszerű, mert három új ember is van most a pickingen, ebből kettő szerencsére dátummentes feladatot kapott (és bár egész nap szinte a színüket se láttam, mégis mindenki rajtam kereste őket valamely számomra érthetetlen okból kifolyólag), de a harmadikkal meg kellett értetni, hogy az új dátumot egyelőre a szalag alá pakolja, mert még nem küldhetjük le.

Mit ne mondjak, rendesen leizzadtam nap végére. Mintha birkáknak imádkoztam volna egy hétig.

Igyekezetem amúgy meghálálta magát... az új melós azt hitte, hogy én szerződéses vagyok és velem szerette volna láttamoztatni a drágább cuccokat, amit az agency-sek csak úgy nem küldhetnek le gyártásra, mint a többi holmit. :D

Egy biztos: most aztán tényleg rámfér a pihenés.
Hogy a többiek mit fognak csinálni a hét további részében, az rejtély. :D
A nagykutyáknak meg egyhangúlag (mert csak ez az egy hangom van :D ) megszavazok munkaszervezésből egy bazi nagy karót.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése