2010. július 21., szerda

Partizán akció :)


Sorry a ritkulásért, cseppet besűrűsödtek körülöttem a dolgok (próbaidő rulez!), és bevallom esténként már nem minden vágyam a gép előtt csücsizni.


De az ígéret szép szó…

No hol is jártam…


Tehát IT cég vs. Draco: K.O.

A kérdés: hogyan tovább?


Részemről felregeltem még egy állásportálra, valamint feliratkoztam egy ilyen izére.

Kultúráltabb körökben hírlevélnek híjják, én nagy kritikus lévén egyelőre maradnék a „minek nevezzelek” besorolásnál.


Az állásportálon keresztül jelentkeztem egy a végzettségemhez nagyjából passzoló munkára, azóta is síri csend csak a reakció.

Méghozzá minden téren, mert a szokásos emilek sem jönnek tömött sorokban.

Na szép, már japán tolmácsnak sem kellek… :S (ehhheehhhehehe)


Bezzeg a „minek nevezzelek”!

Kb. három naponta kapom a linket tartalmazó emilkéket, én eminens diák módjára engedelmesen rájuk is kattintok, elvégre az elkövetője, nevezzük Gorilla bácsinak, azt ígérte, hogy felfedi előttem a titkot.

Nem, nem a manapság olyan népszerű, a vonzás törvényén alapuló Titkot.

Csak egy kisebbet, nevesül: hogyan készítsünk zúzós önéletrajzot.


Igen, tudom, hogy ennyi erővel inkább naivának mehetnék valamelyik amatőr színjátszó csapatba, de hát a remény fordul fel utoljára.

De Gorilla bácsi kecsegtet: ő megmondja nekem a tutit, a segítségével munkát kapok, mielőtt annyit rebeghetnék „fapapucs”.


Well, my dear Ladies and Gentlemen, kíméletlen leszek a partizánnal, a következő bejegyzésekben Őt és módszerét fogom kivesézni.

Miért?

Mert megérdemli.


S mivel a Kekec jegyében születtem, no meg tapasztaltam már egyet s mást álláskeresés téren, nem valószínű, hogy az ablakba fogja pakolni, amit kap.

Kövezzetek meg, de ami a levelei (és a „tananyagok”) nyomán kirajzolódott előttem, az finoman szólva is felháborító, és a legszörnyebb az egészben az, hogy mindig akad, aki benyalja kanyar nélkül.

Ellenvéredények are welcome!


Az én szerény véredényem, hogy undorító dolog pénztelen embereken nyerészkedni.

Márpedig ez olyan, mint egy városi legenda: mindenki ismer valakit, aki már látott olyat, akinek ez bejött.

Én a szemtől-szembe találkozóra esküszöm.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése