2012. március 1., csütörtök

GP, nurse második kör



Immár hivatalosan is a rendelő páciense vagyok.
A tapasztalataim eddig teljesen pozitívak, holott uncsitesó horrortörténetei után rosszabbra számítottam.

Tegnap a nurse sikeresen felvette a még hiányzó adataimat, kórelőzményeket, meg mindent ami ilyenkor szokásos, megdicsért amiért rendszeresen mozgok, és nem okozott neki gondot, hogy rögtön egy kisebb problémával fordultam hozzá, amit lelkiismeretesen lecsekkolt majd továbbirányított a dokihoz, mert biztos ami ziher.

Legnagyobb meglepetésemre rögtön másnapra kaptam időpontot a doktor úrhoz.
Méghozzá a kisebb sokkot elszenvedő uncsitesó után.
A sokkot azért kapta, mert neki az eddigi távgyógyító kisiparosához történő bejutásért még a nurse-szel is meg kellett mérkőznie. Ammeg elmondása szerint minden volt csak egyszerű nem.
Itt meg ment minden, mint a karikacsapás.
Hja kérem, ha valami nem tetszik, akkor lehet, hogy nem árt változtatni...

Lényeg a lényeg, minden a legnagyobb rendben, a doki egy kicsit morcos paki bácsi... de úgy vagyok én ezzel, hogy ha ért a dolgához, tőlem lehet a második Dr. House is. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése