2011. június 29., szerda

Cím nélkül :D



Ma sódert lapátoltam.

Nem, még nem stadiont / víztározót / gátat építettem, csak egy végtelenül hanyag csatornázócég után "rendeztem terepet".
Magyarán eltakarítottam azt a felesleges, ám esztétikailag és fizikailag is eléggé útban lévő építési törmeléket, amit ők úgy otthagytak, mint eb a sza(ha)rát.
Elvégre mit fárassza magát, majd úgyis jön a hülye közmunkás és rendet vág utána.

Az eredmény: csillogóan tiszta parkoló, túlburjánzó flórától simára nyesett padka, tisztességesen felráspolyozott idegek, a környékbelieké, mert a lapát nagyon csúnya hangot ad a betonon tolva, és Michael Jackson (R.I.P.) dizájnban megragasztgatott kezek. Utóbbiak rajtam tekinthetőek meg. 
Asszem kicsit túl intenzíven használtam a munkaeszközt.



Hogy Jacko milyen apropóból dekorálta ki a kezeit, azt nem tudhatom.
De ha ő is lapátolásból kifolyólag, akkor minimum ő ásta ki Neverland alapjait, sk.

Arra viszont már rájöttem, hogy miért volt neki teljesen körbe ragasztva, és hogy miért fehérrel.

A körbe ragasztás azért jó, mert úgy jobban a helyén marad, akkor is, ha netán elázik. Így költséghatékonyabb.

A fehér pedig egyértelmű: szerintem is a mefix ragad a legstabilabban. :D


A Jacko rajongóktól ezúton is elnézést kérek, de miután elkészültem szarrá rongyolódott ujjaim "kipárnázásával" és megtekintettem a végeredményt, rögtön ő ugrott be.
A dalai egyébként nagyon bejövősek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése