2011. január 25., kedd

Zabszempróba :D


A mi nyomtatónk egy igazi gennyláda.
Csak akkor lehel csütörtököt, mikor pont szükségem lenne rá. 
Meg miután jó pénzért patront töltettem hozzá, hogy ne vinnyogjon.

Ilyen előjáték után nem csoda, ha örömtáncot lejtettem, mikor egy újabb potenciális álláshirdetésben e-mail címet is találtam.

Gyorsan át is frizíroztam az egyik önéletrajz változatomat a sok közül, aztán szétkaptam a bizonyítványaimat felsoroltató pdf-et, hogy szigorúan csak az álláshoz passzolókat lőjem át. 
Mert a végén még meggyanúsítanak, hogy dicsekszem. 
Vagy jó szokás szerint azért kaszálnak el, mert túlképzett vagyok.

Pedig ezt most jó lenne megcsípni, utána már bánja a fene, ha "lebukom" a nagy rakás bizonyítványommal.

Egyszer már jártam így. 
Kulimeló, semmilyen papírt nem kértek előzetesen, de a próbahét során a közvetlen főnök gyanút fogott, mert a többiekhez képest túl választékosan beszéltem. XD 
Hát nem röhej?!


A csepp emberem épp hazaért a suliból, mikor én a felvezető emilt szövegeztem, és a drága ott szurkolt a hátam mögött. 
Gyorsan meg is kértem, hogy ne tegye, mert piszkosul idegesít :D

De a küldésnél már igénybe vettem a segítségét, és az ujjainkat együtt és külön-külön is összekulcsolva kattintottam a megfelelő gombra. 
Még a leghőbb kívánságunkat is együtt sóhajtottuk utána.

Úgyhogy most zabszempróba negatív, viszont bízom benne, hogy hamarosan visszajeleznek.

Szorítsatok Ti is nekem/nekünk :)

Nektek nem muszáj a feneketekkel, elég ha az ujjatokat rakjátok keresztbe :D

3 megjegyzés:

  1. Kezem, lábam, ujjam, még a hajszálaim is keresztbe, és drukkkkk neked ezerrel. Na jó - kettővel!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom! Kérés kiküldve az Univerzumhoz! ;)

    VálaszTörlés