2011. január 14., péntek

Xéna vagy Xalma :D



Xéna: Csodák márpedig nincsenek, mostmár tuti, hogy a lottón fogok nyerni :D

Na jó, nem ökörködök, ironikus indításom természetesen a sikertelen kapcsolatfelvételnek köszönhető.
Pontosabban fogalmazva maga a kapcsolatfelvétel sikerült, csak érdemi infóhoz nem jutottam, illetékes elvtárs híján. 
Virtuális vállvonogatásban bezzeg volt részem bőven.

Végül is szeretem én ezt a fene nagy szervezettséget.

Nos, azon a százason már nem fog múlni, amibe a posta kerül.
Elvégre próba szemcsere.



Xalma: egy váratlan ajánlat. 

Összefutottam egy ismerőssel (jól kezdődik, mi?! :D ) , akivel jó ideje egy cipőben trappolunk, és persze az első kérdés szokás szerint az, hogy "dolgozol most?"
És nem akadunk fel ilyen semmiségeken, hogy "azóta sem" vagy "már megint nem".

A csajszi a jövő héttől dolgozik, és érdeklődött, hogy engem nem érdekelne-e szalag melletti munka.
Asszem szegény igen meglepődött kissé távolságtartó hozzáállásomon, ahogy elég alaposan kifaggattam a részletekről.
Aztán persze pár szóban felvázoltam neki tamáskodásom miértjét.

Végül abban maradtunk, hogy miután ő már jobban bedolgozta magát, és én még mindig meló nélkül lébecolok, akkor beajánl, mint ahogy őt is beajánlotta egy ismerőse.

És így kezdődik a lánc, lánc, eszterlánc...

Nem épp álmaim netovábbja, de azt már tudjuk, hogy az álommeló se mindig olyan, mint álmainkban. 
Úgyhogy, ha ez van, hát ez van. 
Nekem meg még mindig nem büdös a munka, szalagon is dolgoztam már, úgyhogy az se ismeretlen.

Most pedig visszavonulok megérdemelt pihenőmre.

Szép hétvégét Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése