2011. március 13., vasárnap

Levelet kaptam


De ezúttal nem virtuálisat.
Ettől függetlenül még sabloncucc és inkább a minőségirányítás miatt küldték, nem pedig azért, mert olyan marhára érdekelné őket mi is van velem.

Ők az a képzőintézmény, ahol legutóbb tanultam, és most Hallgatók nyomon követése címszóval kérdőívet kaptam.

Íme a privát használatú verzió:

Tisztelt Draco!

Ön sikeresen elvégezte intézményünkben a Hivatásos MP3 és AVI letöltő- és nézegető képzési programot. (Egyébként tényleg sikeresen, 92%-os a bizonyítványom!)
Az alábbi kérdések célja annak felmérése, hogy az itt megszerzett ismeretek javították-e esélyeit a munkaerőpiacon.
Nos, nem, mert ahhoz nem a szakmát kellett volna tanulnunk, hanem a hányinger nélkül történő csontig benyalást.
Jogi kitételek, bla-bla-bla...

Ezután következett a 9 kérdés, igen, nem, illetve so-so válaszlehetőségekkel, ezért a kérdéssor végén megkértek, hogy indokoljam a válaszaimat.

1. Amennyiben a tanfolyam előtt nem volt munkahelye, sikerült elhelyezkednie?
Nem. Ezen sajnos nincs mit cifrázni.

2. Amennyiben volt munkahelye...
Azt hiszem ezt a kérdés ugorhatjuk, nemde?

3. A megismert szakterület kapcsolódik a munkaköréhez?
Lásd, első és második kérdésekre adott válaszok.

4. Jelenlegi jövedelme magasabb, mint a képzést megelőzően elért jövedelme?
A segély jövedelemnek számít, vagy csak pofabefogós alamizsnának?

5. Hasznosítja a képzés során szerzett ismereteket?
Na végre egy értelmes kérdés!
Igen, nagyon is hasznosítom! Tanfolyam előtt napokat, olykor heteket voltam kénytelen udvarolni a környékemen fellelhető informatikusoknak, ha lesántultak a bitek a pc-ben.
Most engem hívnak hasonló esetben, csak én nem kéretem magam, és még onlány is képes vagyok levezényelni egy hibaelhárítást.

6. Eddig tapasztalatai szerint elengedő, gyakorlatban jól alkalmazható ismereteket szerzett a képzés során?
Tapasztalataimat lásd egy kérdéssel fentebb. Problémát csak az okoz, hogyan tagadjam le, ha olyan helyre pályázok, ahova nem szükséges ennyi ész :D

7. Szeretne-e további képzéseken részt venni?
Fogós kérdés. Mert persze, hogy igen. Ha valaki, hát én tényleg komolyan gondolom az élethosszig tartó tanulást. Az igazi kérdés az, hogy : De miből?
Ergo a válasz mégis inkább nem, mert ismét jó alapot kaptam ahhoz, hogy autodidakta módon menjek tovább... ahogy szoktam.

8. Amennyiben igen, kéri-e, hogy hasonló jellegű képzéseinkről tájékoztassuk?
Visszatérhetnénk erre akkor, amikor már fussa rá?

9. Igénybe venné-e munkatársaink további segítségét az álláskeresésben (önéletrajzírás, pályázatkészítés, stb.)
Nem lenne fair tőlem, de tényleg. Mert nem ők segítenének nekem, hanem én tartanék továbbképzést nekik. Bár mondjuk ha rendesen fizetnek érte, lehet róla szó.

Végezetül az aláírásos engedélyemet kérték, hogy ha a végzettségemhez passzoló állásajánlat érkezik, akkor tájékoztathatnak-é róla.
Bár nem értem miért pont a képzőközpontba érkezne állásajánlat, de ne kíméljetek gyerekek, engedély megadva.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése