2011. február 2., szerda

Lájk or not to lájk?



Mivel "szóvá tevődött", hát megmogyorózom. :)
Na szal, a gorillás hírlevelekkel kapocs azért van fáziskésés, mert kell egy kis idő míg leeresztem a fáradtgőzt olvasás után.
(Azon melegében sanszos, hogy sokkal nyersebben fogalmaznék.)


Újabb hírlevél landolt a postaládámban, de ezúttal meghívót kaptam arra a bizonyos közösségi oldalra, ahonnan világhódító körútjára indult a lájkolás.

Elkezdem olvasni, elvégre élvezzük ki a mazochizmust a maga teljes mélységében, ha már egyszer lusta vagyok leiratkozni.

Rögtön a megszólításnál viszketni kezdek, és már úgy bánom, hogy regisztrációkor a kedvenc becenevemet adtam meg, mint a kutya, amelyik hetet kölykedzett.

A viszketés fokozódik, mert a stílus változatlan: csak Neked, csak Most, csak Ott még több tipp / hír, még gyakrabban...

Banyek, ez most fenyeget?!
És tényleg nem érzi mennyire gáz, mennyire elhasznált ez a topshop módi?

De csalódnék benne, ha itt abbahagyná.
Nem is teszi, mert ha már lúd, legyen az jó hájas, még több csalit hajigál az állóvízbe. 
Úgy látszik az eddigi beetetés még nem hozta meg a kívánt eredményt.

Íme a legfrissebb mézesmadzag pár eleme:

- álláslehetőség egy tanácsadó haverja cégénél
Basszus, hempergessenek meg forró szurokban és tollban, ha valaha arra vetemednék, hogy ilyen "munkát" végezzek!

- jogszerű-é a próbanap?
NEM! Továbbragozni csak felesleges nyálverés.
Ellenben létezik a próbaidő intézménye, és ha 3 hónap alatt nem derül ki, hogy valaki tud-e dolgozni vagy sem, az egy nap alatt pláne nem fog.

- közösségi oldalak alternatív felhasználása a munkáltatók részéről
Továbbra is kikérem magamnak, hogy a szabadidős elfoglaltságom alapján döntsék el, hogy megfelelek-e egy munkára!
Közösségi oldal lenni privátszféra, a munkáltatók húzni onnan a jó büdös francba!

- rossz hír a dolgozni vágyó anyáknak
Könyörgöm: VALAMI ÚJAT! Vagy mondj valami olyat, amit még nem tudunk ezzel kapcsolatban, vagy hallgassál.

- pár személyesebb fénykép róla
NEEEEEE!!!! 
Baszki, rohadtul nem érdekel hogy nézel ki (már a blogon lévő egy is sok volt a jóból), mint ahogy az sem, hogy mit csinálsz szabadidődben, mert nem tartozik rám és az is hótt ziher, hogy nem fogok azon menten rendelni tőled, csak mert találtál az albumban néhány olyan képet, amin szimpinek érzed magad.

Szerintem itt már ő is rájött, hogy nem kéne túlspilázni a dolgot, mert búcsúszókat intéz hozzám.

Azt írja, ha tetszik nekem a küldetése (micsoda? hogy a templom egereiről akarsz még egy bőrt lehúzni? ha ez küldetés, akkor én vagyok a pápa) és szorosabb kapcsolatra vágyom vele (minden vágyam, tényleg...) meg a követőivel (pláne), akkor lájkoljak egyet búkon.

Majd ha teljesen meghülyültem találkozunk, jó?


Amint az jól látszik, hozta a formáját, ment a szokásos patronpuffogtatás.
És erre az egészre az utóirat rakta fel a koronát, amiben oly cinkosan kacsint ki rám, mint színész a közönségre egy kommerszebb komédiában.


Hogyaszondja: ha még nem regeltem fészbúkra, akkor uzsgyi, de legalábbis gondolkodjak el rajta, mert ő sokáig csak  az "alapvonalról" kibicelt (most ezt értsük úgy, hogy nem voltál regelve, vagy voltál, csak nem nagyon használtad?), de mostmár kezdi érteni a lényegét.

Egyetlenem! MOSTMÁR?!
Bő egy hónapja 2011-et írunk.
Te lassan már egy éve fárasztasz azzal, hogy milyen fontos fent lenni az ilyen oldalakon, meg milyen nagy felelősség is egyben. (WEB 2; jujuj, figyeljünk mit rakunk ki, mert itt is lemeóz a leendő munkáltató; satubbi)
Az előttem feliratkozókat meg már sokkal régebbóta.

És ezek után le mered írni, hogy te még most kezded pedzeni, mire jó?!



Ez csak szerintem jelenti azt, hogy a pacák full hiteltelen?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése