2011. február 23., szerda

Pályát tévesztettem, ez már tuti!


Na de miért mondom ezt? - kérdezné Besenyő Pista bácsi, és milyen igaza lenne.

Hát azért, basszus, mert... de nem, nem lövöm le előre a poént.


Szóval az történt, hogy halál véletlenül villámlátogatást tettem az iwiw oldalamon.
Úgy is mondhatnám, hogy igen ritkán járok arra, mert nem az a madár vagyok, aki az üzenőfalon éli a magánéletét, ismerősei legnagyobb örömére, avagy kárörömére.

Belépéskor a kis piros boríték nagyon kellette magát, gondoltam hurrá, jubilálok, biztosan megkaptam a tízezredik hoax-ot.
Ám ezúttal nem azt kaptam (és nem, nem is állásajánlatot).


Ezúttal kérem a gyermekemre startoltak rá.


Mint valszeg minden büszke anyuka, én is közzétettem pár képet az én szívem csücskéről, és még azt is vállalom, hogy dicsekvésképpen, mert remekbe készült darab a szentem.
Úgyhogy végül is értem én, hogy miért akadt meg rajta az ominózus modellügynökség szeme.
De úgy kábé itt is szállt el az agyam, mert baaaassssszus, belegondoltam:

Valakinek az a munkája, hogy napi 8 órában a gép előtt seggel, vadidegenek iwiw-es (fb-s, satubbis) adatlapját nyálazza át, és egy-egy ígéretesebb arc láttán útnak indít egy kevéssé személyre szabott, ellenben eléggé sablonos privit.

Azért ez nem semmi ám!
Lehet, hogy így lehet a semmiből valamit csinálni?


Hogy mire lehet egy ilyen ügynökségtől számítani, azt inkább hagyjuk, szerintem mindenki hallott már legalább egy olyan horror sztorit, amiben ígértek fűt-fát, aztán súlyos százezrek kipengetése után úgy eltűntek az ígérgetők, mint szürke szamár a ködben.
Mindenesetre velünk igencsak mellényúltak, mert ránk - és szűkebb családunkra - egyáltalán nem jellemző, hogy menetet vágjunk magunkba a gyönyörűségtől, ha felcsillantják előttünk a lehetőséget : szépségverseny, média, benne leszel a tévében, egyéb nyalánkságok.
Túl azon, hogy az én drágám valszeg már több, és sokkal fajsúlyosabb fellépésen van túl, mint a modellügynökség összes sztárjelöltje együttvéve.


Mindazonáltal mindenkinek jár egy esély...
Ezért visszaírtam a privit jegyző hölgyeménynek, miszerint sorry, privát elérhetőséget nem adok meg/ki, de az iwiw-en szívesen egyeztetek, és ha a személyes tali belefér a táncrendünkbe, valamint valóban nem kerül egy fillérünkbe sem, ám üsse kavics: megtekinthetik a célszemélyt élőben is.

Pár órával később csekkoltam, hogy felbontásra került-e már a levelem.
Nos, igen, a kis borítékikon már nyitva volt.

Választ még nem kaptunk...


De baaaaasssszus, hogy én mindig a rosszabbik, nehezebbik végéről akarom megfogni azt a qrva munkát?!
XD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése