2012. január 27., péntek

A tejfol feneke...

Mert nem minden fenekig tejfol.

Asszem kb ket bejegyezessel ezelott utaltam nemi kellemetlensegre.
Ez a mulo kellemetlenseg a meloval, illetve sokkal inkabb az agency-s lettel fugg ossze.

Az tortent ugyanis, hogy januar van.
Es mint szinte mindenhol, itt is erosen uresjarat, nem veletlenul vannak ilyenkor a mindenfele kiarusitasok, arleszallitasok.
Az en munkahelyemen ez ugy mutatkozott meg, hogy felvaltva kuldozgettek haza a folos munkaerot. 
Annal jobb, minel kesobb kuldenek haza, mert hat oraber van.
A nagy csendnek koszonhetoen volt akit mar munkakezdes utan ket oraval megkertek, hogy most talan inkabb menjen isten hirevel, aztan masnap majd meglatjak mi lesz.
Mondhatni minden nap azon zizegunk, hogy vajon hazakuldenek-e, es ha igen kit; elso pillantasunk a rendelkezesunkre allo megrendelesek kupacara esik azt latolgatva, hogy vajon kitart-e muszak vegeig; ezen felul pedig buzgon imadkozunk az irodistakhoz, hogy tanuljanak mar vegre egy kis munkaszervezest, hogy hozzanak meg egy adag osszeszedni-valot.

En a mazlistak azon csoportjaba tartozom, akiket az eddig eltelt 3 het alatt osszesen ketszer kuldtek haza, azt is munkaido vege elott 1 oraval. Ez azt jelenti, hogy hala a buzgon bevallalt tuloraknak meg mindig boven a penzemnel vagyok.

Mondjuk szerintem ebben valakinek nagyon benne van a kis mancsa, mindenesetre eleg gyanus, hogy hirtelen addig alig csinalt feladatot kaptam, ami mar elso latasra is olyba tunt, hogy alighanem kitart muszak vegeig, tehat lesz mire nezzek. 
Volt is... A tobbiek egymas utan szallingoztak haza, mig en meg javaban az aznapi feladatommal szoszoltem. (Ha igy megy tovabb, egy elet nem lesz eleg, hogy meghalaljam Gary super iranyomban gyakorolt joindulatat.)

Persze ettol fuggetlenul igyekeznek amugy igazsagosak lenni es felvaltva hazakuldozgetni az embereket, hogy senki se jarjon tul rosszul amig ismet beindul a nagyuzem.

Mick teamleader az elso ilyen alkalommal biztositott bennunket arrol, hogy nagyon szeretnek megtartani a jelenlegi csapatot, elvegre nekik is erdekuk, hogy ne kelljen folyton uj bandat betanitani. Mi meg kulonben is nagyon jok vagyunk, ugyhogy no para, azon vannak, hogy senkitol se kelljen megvalni, de ezert az ev elso egy-ket honapjaban olykor par embernek korabban haza kell menni.
Csak hogy a menedzsment fele is minden ok legyen. Mert ok csak a szamokat nezik. Es csak rajtunk, az agency-seken tudnak sporolni.

Ehhez azota is tartjak magukat, de az is igaz, hogy a nagy ev eleji csend utan most ugy tunik tul vagyunk a nehezen. (lekopogtam)
En meg kozben olyan teruletekbe kostolhattam bele, amikhez eddig nem volt szerencsem, es mostmar a raktar tavolabbi reszein is magabiztosabban, batrabban mozgok.

Tehat minden jo, ha a vege jo, es a tejfolos csupor sem annyira mely :D

Azt hiszem pont ennek a bejegyzesnek a vegere illik az a kep, amit ma (jobbanmondva most, hogy az orara nezek, mar sokkal inkabb tegnap...) kaptam a baratnomtol.
Mert minden csak nezopont kerdese. :D

(nem teljes) forditas:
A pohar felig tele van.
        - optimista

A pohar felig ures.
       - pesszimista

Szent szar! Egy sarkany van a poharban!
       - na ezt nem tudtam pontosan leforditani, de varom az otleteket. :D


2 megjegyzés:

  1. Awesomist, lelkesedő :) Pont mint Te, aki a Sárkány évében születtél és a most a nagy zöld dörgölődzik is hozzád ezerrel. :) Így tovább

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami hasonlora tippeltem en is.
      Forditasban sosem jeleskedtem, beszed kozben meg eleg ha erzem, hogy kb mit jelenthet. :D Minden egyebre ott a sztaki. :D

      Amugy igazad vagyon, mert en is a sarkanyt vettem eszre eloszor.

      A dorgolozest meg nagyon nem banom, mondhatni ideje volt mar. :D

      Törlés