2012. január 22., vasárnap

Kisebb almok

Avagy hova tuntem mar megint... :D

A keddi hip-hip-hurrazas utan jol eszlelhetoen elcsendesedtem.
Ez reszben azert volt, mert jobb hijan online probaltam felkesziteni a gyereket a kozponti irasbeli felvetelire. Matekbol. Akik kozelebbrol ismernek, azok tudjak, hogy ez mekkora kihivas nekem. 
(A tobbiek meg kepzeljenek el egy noszemelyt, akinek a szeme elott olykor valami gonosz varazslat osszekeveri a szamokat, ezert nemileg tobb idobe kerul kiszamolnia barmit, mint a normalis embereknek. Es van, hogy egyaltalan nem sikerul.)
Ezuton is uzennem az illetekeseknek, akik az idei 6 osztalyos gimis matek feladatsort osszeallitottak, hogy vegyenek egy raklap asvanyvizet az anyukajuknak. Mert nem csak miattam fognak csuklani...
Fel nem foghatom mibol gondoljak ezek a nagyon lovottek, hogy 6 osztalyos gimibe csak es kizarolag mini Einsteinek jelentkeznek.



Tavolletem kellemesebbik apropoja viszont az, hogy elkezdtem tornazni/edzeni jarni a kozeli fitness kozpontba.
Ez megint valami olyasmi, amire otthon meg csak nem is gondolhattam, mert idom meg lett is volna ra, penzem ellenben nemigen.
Itt viszont siman megengedhetem magamnak ezt a luxust, ami egyaltalan nem luxus, mert kb barki szamara elerheto. 
Az egesz annyi, hogy kapunk egy tagsagi kartyat, es havi 24 £-ert annyiszor megyunk tornazni vagy a gymbe, ahanyszor nem szegyellunk (igen, termeszetesen uncsitesoval latogatjuk a fent nevezett intezmenyt, elvegre o kezdett el aggodni az unnepi jolet arulkodo jelei miatt).


Az elmult egy heten tobbfele mozgasformat is kiprobaltunk, hogy legyen rola nemi fogalmunk, hogy melyik elnevezes mit takar.

Az aerobic talan egyertelmunek tunik, de mint kiderult, a vasarnapi es a keddi instruktornak egeszen mas elkepzelese van a dologrol.

A vasarnapi szinizom csaj ugyanis ugy meghajtott minket, mint Zinger a varrogepet. 
Kezdes utan fel oraval mar csak elvetve kaptam levegot es eros volt a gyanum, hogy meg fel ora es beke poraimra. Azert megiscsak tuleltem/tuk, de ora vegere nem nagyon volt szaraz terulet a ruhankon, a tukorben csak elmosodott arnyakat eszleltunk es az ablakon sem surun lehetett kilatni a vastag parareteg miatt. :D
Uncsiteso eredetileg kevesellte az egy ora hosszat, es ra akart huzni fel orat a gymben. 
Ora vegere megvaltozott a velemenye a "mire eleg egy ora" kerdeskorrol...

Ezzel szemben keddi "elotancosunk" valamiert Lady Gaga-ra szeretett volna velunk cha-cha-chazni, es dogoljek meg, ha egy lepeset is korrekten le tudtam kovetni az egy ora alatt. Az mar csak a hab volt a  tortan (icing on the cake - ahogy az angolok mondanak), hogy a galad noszemely nem atallott ugralas kozben meg enekelni is...

A szerda nekem a felvetelire felkeszites miatt kimaradt, de uncsiteso azt meselte, hogy a body attack fantazianevu torna volt legalabb olyan durva, mint a vasarnapi aerobic-unk, ugyhogy ezt mindenkeppen ki kell probalnom.
Nos ez azota nem jott ossze, mert egy jopofa (ok, jokepu is) angol pasi (is) a csoportvezeto, es azonnal elkapkodjak a helyeket az edzeseire... nok termeszetesen... vajon mennyire kell egy nonek kiehezve lennie ahhoz, hogy reggel 8-kor (ez itt nagy szo am!) mar ugrasra keszen varja, hogy online helyet foglalhasson maganak ket nappal kesobbre a felisten csoportjaba... ?
Tudom, gonosz vagyok... >:)

En onnan tudom megis, hogy jopofa, mert csutortokon ellatogattunk a fab abs nevezetu testedzesre, amit szinten o tartott. (a nyalcsorgatos nezest meghagytam a tobbieknek, reszemrol szimplan jopofa a pacak, remek humorral)
Itt bazi nagy labdakkal dolgozunk, menetkozben kollektiven felvesszuk a szulesi poziciot, majd a vegen, mikor mar minden inunk remeg, megfejeljuk a 45 percet egy lightos egyensulygyakorlattal, egeszen pontosan negykezlab allunk a bazi nagy labda tetejen, aminek kovetkezteben ugy nezunk ki, mint egy cirkuszi majomcsapat.
A hangulat viszont hibatlan, csak Steve-nek lehet, hogy nem kene minket hasizomgyakorlat kozben rohogtetnie.

A pentek ismetelten kimaradt az iment emlitett kiehezett nohorda miatt, es szombaton is hoppon maradtunk volna szinten miattuk, ha delutan nincs zumba...
De volt, ugyhogy ebbe is belekostoltunk.
Tetszett, es bar itt is voltak bonyolult lepesek, megis sokkal jobban lehetett kovetni, mint a keddi rettenetest.
Meg is egyeztunk, foleg a vasarnapi ismet nagyon faraszto, de nagyon csucs aerobic utan, hogy a keddi programot modositjuk es olyankor inkabb a pilatesre megyunk.

A pilatesen kivul mar csak egy dolgot nem probaltunk ki, mert azzal meg ugy varnank addig, mig a kulonfele tornakkal formaba hozzuk magunkat.
Nagy mumusunk a spinning nevre hallgat, es azt beszelik rola, hogy (nem, nem azt, hogy ravasz, mint a roka... :D ) a legdurvabb mind kozott. Most meg hiszunk a szobeszednek, de azt hiszem en azonnal nyeregbe fogok szallni, amint nem nem kapkodok jol hallhatoan levegoert a vasarnapi aerobic-on. :D

Termeszetesen a fent felsoroltakon kivul meg legalabb 10 kulonfele class letezik, de azok delutan vannak, mi meg olyankor mar a melohelyen fittnessezunk.
A class-okon kivul pedig szinten a tagsagi kartya birtokaban latogathatjuk az uszodat, a szaunat, meg az edzotermet.

Azt hiszem kell meg egy kis ido, mire hozzaszokom ahhoz, hogy itt egeszen masok a normak, es azok a dolgok, amikrol otthon gyakran mar almodni sem mertem, itt pillanatok alatt valosagga valnak.

Otthoni baratnommel mindenesetre jot nevettunk, mikor egy online dumaparti alkalmaval ezuttal - a valtozatossag kedveert - en leptem ki hamarabb a beszelgetesbol "edzeni megyek" felkialtassal. :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése