2012. április 5., csütörtök

Az elsők...

Mert mindent el kell kezdeni valahol.

Múlt októberben túlestem az első repülésemen, első alkalommal élek egy másik országban, megvolt az első hazalátogatás és visszatérés, és szigorúan véve magamról is most kell gondoskodnom először, de abban azért van némi gyakorlatom.
Szert tettem az első számítógépemre és egyben első laptopomra is.

Holnap indulok életem első hivatalos, önállóan elkövetett (értsd: saját pénztárcából finanszírozott és egyedül leszervezett) kirándulására, ami részben szomorú, hiszen bőven elmúltam már 30, részben viszont egész jó érzés, mert most végre megtehetem.
Ma pedig megvettem életem első SAJÁT fényképezőgépét, mert úgy gondoltam, hogy az első kirándulást illene rendes képekkel illusztrálni.
Sokáig vacilláltam az Argos katalógus felett míg végül döntésre jutottam, és a végeredmény tekintetében azt hiszem jól választottam.

Ő az:

Szépséges, okos, de most nem fogom felsorolni, hogy mi mindenre képes, mert még friss az ismeretség (remélhetőleg felnövök hozzá).
Argos-ék jóvoltából akciós áron vehettem hozzá memóriakártyát és hordtáskát.

Az első meglepetés akkor ért, mikor az első beállításokat végeztem rajta.
Ugyanis van rajta magyar nyelvű menü. Majdnem lementem hídba...

És ilyeneket tud:

Az első kép, címe: Káosz a szobám ablakában. 
(A kép apropója egyébként, hogy Manchesterben tegnap 30 centis hó esett, itt meg volt ugyan egy kis szél, meg hideg van, viszont hétágra süt a nap.)



Ugyanaz a szög, 18-szoros zoommal megfejelve.
A képen látható ház az utca végén található, kb 5-6 háznyira tőlünk. Én meg még azt hittem kevés lesz az a 18... :D



Benti kép, úgyis mint a szobám fala. A parafatáblán az idei Bank Holiday-ek listája, a Leisure Centre órabeosztása, meg egyéb firlefrancok. :D

Most pedig megyek, és megnézem milyen lesz az első Legs, Bums and Tums class, amit Fab Abs helyett raktak be. 

2 megjegyzés:

  1. :)))) Hát ezt nem hiszem el! Egy hónapja nyűglődök azon, hogy komolyabban akarok foglalkozni a fényképezéssel. Az iPhone-t mániákusan nyomogatom, mert jobb képeket csinál, mint a fényképezőgépem. Erre Draco barátom vesz egy jó kis gépet. :))) Áááá, megint nincs egy hullámhossz. Sosem volt. :)))
    Gratula az új játékszerhez és leld benne sok-sok örömöd! \o/

    VálaszTörlés
  2. :))))))))))))))))))))))))
    Köszönöm szépen, bár egyelőre még csak az automata funkcióját használom... Hát na, okosabb, mint én. :D

    VálaszTörlés