2012. február 7., kedd

"Kirandulas"



Azert a jo dolgok meg mindig tobbsegben vannak. :)

A multkor tettem egy kis felfedezo turat gyaloglab, mert ugy erdekesebb.
Egy korabbi bevasarlo korutunk alkalmaval mar vetettem egy tavoli pillantast a helyre, de tobbre akkor nem volt ido.
De ha mar olyan szerencseben van reszem, hogy egy bazi nagy folyo szeli keresztul a varost (meg kozel a tenger is), az a minimum, hogy kozelebbrol is megnezem.

A folyo neve Ribble, a hely pedig a Marina, mi altalaban csak dokkokkent emlegetjuk.
Amint azt a neve is elarulja, itt parkolnak a hajok. :D
Odaig nem mentem le, mert baromi hideg volt olyan eros szellel megspekelve, hogy eleg volt megallni a labamon, meg a telefont tartani fenykepezes kozben. :D

Azert sikerult csinalni par egesz elvezheto minosegu kepet. :)
Ime:

Az elso pillantas.



Ez meg ertelemszeruen a masodik. :D



Siralyok.



Lejarat. (Nem mentem le, tul nagyok voltak a hullamok, en meg nem akartam furodni. :D )



Pillanatkep a masik oldalrol. A nagy epulet a kep jobb felso sarkaban azt hiszem a mozi, de nem vagyok benne teljesen biztos. Mindenesetre errefele van valahol.




Kajaaaaaa!!!



Kaja kozben a sorukra varok. :D



Kaja utan edes a pihenes. A kis feher foltok a vizen a sziesztazo siralyok. :D




Elfogyott a kaja. A szemrehanyoan rammeredo siraly gondolatait tolmacsolnam:
-Es toled nem kapunk semmit?!
(Az elozo adag egy kedves angol holgy adomanya.)



Kirandulas vege, setalok vissza a varoskozpontba. Ez egy hidacska a sok kozul.



Ilyen szep hosszu.




Mar majdnem a varoskozpontban. Egy templom a sok kozul. :D

Nos, mara ennyi, jo nezelodest.

4 megjegyzés:

  1. Elég borongós időtök volt! Látom, azért hó nincs. Szokott lenni? Itthon megy az őrjöngés a hó miatt - mintha még sose esett volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Altalaban ilyen borongos szokott lenni az ido. Van, hogy egyik pillanatrol a masikra valtozik. Nem veletelnul olyan kozponti tema az idojaras itt. :D
      Ho az meg mult evben volt kb 1 napig.
      Itt a panik szokott menni a ho miatt, mert veszelyes. Marmint nekik. :D
      Ha nem is zarjak be az iskolat miatta, az szinte biztos, hogy a gyerekeket nem engedik ki szunetben, mert jujj.

      Az otthoni orjongest is lattam, hallottam, meg olvastam is Lustanyunal. Jot derultem rajta.

      Törlés
  2. :) Komoly, hogy sötét jáde zöld a víz? (awesomist) gyönyörű!!! A sirályok meg nem TÁP TÁP-oltak eleget? Kis piszkok. TÁP TÁP TÁP.../NEMO/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen komoly, nagyon szep volt. Foleg amikor a nap is rasutott.

      A siralyok a vilag osszes kajajat fel tudnak zabalni. Raadasul piszok szemtelenek, ha nem vigyazol a kezedbol kilopjak a kajanak velt cuccot. :D

      Törlés