2011. december 10., szombat

A heten (is) tortent

Bizony-bizony, nagynehezen, de meg ebben az aldatlan-nettelen helyzetben is sikerult utolernem magam.

A nettelensegrol majd akkor irok, ha mar pontot tettunk a vegere.
Elozetesben csak annyit, amennyit az unokatesom is kozzetett a FB oldalan (baromira irigylem a mobilnetjet, meg az okostelefonjat): nem hittem volna, hogy van, ami itt szarabbul mukodik, mint odahaza.

Net hijan telefonon tartom a kapcsolatot az otthoniakkal (nagy szavak, de leginkabb az en draga orias Torpemmel), koszonet az O2 15 fontos feltoltest 100 ingyen otthoni perccel honoralo Your Country csomagjanak.
Hogy mennyire igaza volt Einsteinnek, mikor azt mondta minden relativ, azt most erzem csak igazan.
Mert mas kimondani-leirni a 100 percet, es baromira mas egy honapra beosztani.
De hat egyelore ez van, ezt kell szeretni.

Mar azt is ertem, hogy az angolok miert beszelnek annyit az idojarasrol.
Most, hogy itt is zordabbra fordult az ido, mi is gyakran ejtunk szot rola, pedig nem is vagyunk angolok.
Ami fura, itt telen nem ho esik, hanem jeg.
Nem egyszer ebredtem a heten sorozattuzre, ahogy a lencsenyi darabok vigan kopogtak az ablakon, auton, kukan.
Meg jo, hogy nem fagyott le, kulonben megnezhettuk volna magunkat.
Ami azt illeti, a szel is takarekra tehetne magat, mert neha komoly problemat okoz megallni a ket labamon, pedig nem most tanultam jarni. :D

A munkahelyen mondhatni minden OK.
Tegnapelott en voltam a tesztalany, aminek a tobbiek lehet, hogy nem fognak annyira orulni. (Mondtak is, hogy ha lehet, ne rohanjak annyira, mint szoktam :D)
Azt mertek, hogy egy ember kb mennyi garmentet szed ossze egy ora alatt, kozben pedig mennyi idot tolt el pl a tub-ok (lada, amibe a ruhakat pakoljuk) belt-hez (szalag, amire a ladakat pakoljuk) huzasaval, meg a kiurult kartondobozok lebombazasaval.
A teamleader feljott pickingre es rovid tanakodas utan ram esett a valasztasa (azt hiszem ebben az is szerepet jatszott, hogy velem egyszerubb kommunikalnia).
Ehhez persze tudni kell, hogy en egy maximalista okor vagyok, aki rendszeresen kesobb megy ki szunetre, mert "meg ezt az ordert befejezem".
A tobbiek mar csak nevetnek, mikor szunetbol visszateroben engem meg ott talalnak (a csapat ket turnusban szunetezik), en meg csak annyit mondok "tudom-tudom, szunet".

A tesztelesnek az lett az eredmenye, hogy tegnap (pentek) a supervisor felrehivott shift elejen es kulon dicseretben reszesitett, miszerint az elmult 3 napban nagyon szepen teljesitettem (ezek szerint raneztek a teszteles elotti napokra is, hatha csak a teszteles miatt huztam bele :D ), nagyon jo a tempom, es tudja, hogy ez nem "rocket science", de akkor is igy tovabb. (Igen, ez a Gary nevezetu super volt, a masik Craig, aki nemileg visszafogottabb.)
Majdnem valaszoltam is neki, hogy en meg nem vagyok "rocket scientist", ugyhogy no problem, de aztan csak megkoszontem szepen a meltato szavakat es hogy teljesen OK vagyok a picking-en.
Azt hiszem ez az IT itt (vagy csak nala, vagy nagy altalanossagban) tul van misztifikalva.
Szerintem nem egy nagy durranas, ha en meg tudtam tanulni, akkor barki. Csak nem kell tole megijedni.

Mikor meseltem uncsitesonak a dicseretet o is megdicsert, majd felrohogott, hogy most hogy mindketten "elmunkasok" lettunk a cegnel mar csak azt varja mikor kerdezik meg, hogy nincs-e meg egy-ket rokona otthon, aki kijonne dolgozni. :D

A heten jott a Mikulas is, amirol en jo szokasom szerint elfelejtkeztem (valahogy nem mennek nekem ezek az unnepek, sose mentek, valszeg nem itt fogok megtanulni odafigyelni rajuk), de a lakotarsaim nem, aminek kovetkezteben par napja kifejezetten sokat nassolok. Meg szerencse, hogy en az atlagtol elteroen nem hizasnak indultam idekint, hanem fogyasnak. :D
Azert igyekeztem potolni a feledekenysegemet, es en meg vettem mindenfele karacsonyi biszbasszt, es mire hazajottek a tobbiek, szepen feldiszitettem a lakast.
Ugyis ideje volt mar kicsit felvenni a lepest az oslakosokkal, akiknel gyakran mar teljes diszkivilagitas van, sot telibe diszitett karacsonyfa. Mert ok igy szoktak. A december naluk errol szol.
Nem feltetlenul rossz szokas, azt is mondhatnam, hogy tetszik, ha itt-ott nem vinnek tulzasba.
De az meg legyen az o bajuk. :D

Na azt hiszem - a netes idegbajon kivul - nagyjabol mindenrol szot ejtettem, ugyhogy most el is harapom a meset.
Utolag is boldog Mikit mindenkinek.

Es mivel a remeny hal meg utoljara, remelem legkozelebb mar otthonrol jelentkezhetek... meg sajat laptoprol, ami mar tervbe van veve. :D


2 megjegyzés:

  1. Itthon is kikerültek a díszek és a díszkivilágítás. Nálunk idén először van az ajtón koszorú, de egész jó így hazamenni. Karácsonyra azért hazajössz? Vagy azt is Angliában töltöd? (Ami voltam :))

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem tudok hazamenni, mert ilyenkor nagyon dragak a repjegyek, igy aztan a karacsonyt testben itt, lelekben meg otthon toltom, foleg virtualisan, most hogy mar megtehetem.

    VálaszTörlés