2011. december 25., vasárnap

The city I live in...




Vagyis a varos ahol elek... de eloszor is  megigerem, hogy tobbet nem igergetek, se uj bejegyzest, sem mast, mert utalom, ha nem tudom betartani.
Magyarazkodni, mentegetozni nem fogok, mert semmi ertelme, a vegeredmeny szempontjabol tok mindegy miert nem tudtam postolni.


Es akkor most terjunk vissza a varoshoz.

A varos becsuletes neve Preston, kb akkora, mint a szulovarosom (eleg nagy), es arrol nevezetes, azon kivul, hogy Lancashire megyeszekhelye, hogy itt el R2D2!
Na jo, nem a kis plehdoboz, hanem a szinesz, aki anno a Star Wars filmek alatt belebujt a plehdobozba es ugy hivjak, hogy Kenny Baker.

Hogy ez mit jelent nekem, aki a Csillagok Haborujan nott fel? Reszletezzem, vagy elhiszitek, hogy odaig vagyok ettol az informaciotol meg vissza? :D

Remelem egyszer en is osszefutok vele vagy legalabb a nagy fekete autojaval, aminek most juszt se jut eszembe a pontos megnevezese. :D

Kellemesen nyugodt varos (uncsiteso szerint neha tulsagosan is), eltekintve az olykor hangos szomszedoktol, amik nekunk mar nincsenek, de hat garancia semmire sincs.
Azert szerintem aki szorakozni akar, az itt is talal kedvere valot. Vagy ha nagyon nem, akkor atugrik Manchesterbe. 
Nekem pl, aki affele kocsmaba beulos, beszelgetos tipus vagyok,  olyan, mintha hazajottem volna.
Egyebkent tobb szempontbol is ugy erzem, mintha hazajottem volna, mintha most kerultem volna igazan a helyemre.
Amint azt az otthon maradtaknak mar meg is irtam, honvagyam egyaltalan nincs, csak a gyerek, a csalad, a baratok hianyoznak. De ugy gondolom, hogy ez termeszetes.

Az otletszeruen elszort hatalmas, gyonyoru parkokban meg esoben is nagyszeru setafikalni, persze csak ha akad ra idom. Azert majd igyekszem szakitani, amint rendesen asszimilalodtam a kornyezetbe/hez. Barmilyen otthonosan erzem is magam, neha meg akadnak megingasaim.
Pl olyankor, mikor valaki nagyon tajszolassal beszel es en csak minden masodik-harmadik szavat ertem... ha ertem egyaltalan. (Volt mar, hogy egy budos szot sem ertettem, de aztan kiderult, hogy az az illeto erosen skot volt, azt meg aztan kulon muveszet megerteni. Erre o is rajott es nem szarakodott velem tovabb. :D )

Az angolok, marmint az echte angolok meglepoen kedvesek, egyaltalan nem olyan ridegek es kimertek, mint ahogy egyik-masik filmben abrazoljak oket. 
Total ismeretlenul is szeles mosollyal koszonnek rad, es szivesen elkokettalnak veled, mindegy, hogy akkor latnak eloszor es utoljara.
Itt meg a buszrol is ugy szallsz le, hogy megkoszonod szepen a fuvart es bye-t vagy cheers-t rebegsz bucsuzoul.
Es a buszsofortol kezdve a bolti eladon keresztul az utcazeneszig mindenki love-nak (kedvesem) szolit.

Ha kivancsiak vagytok meg valamire, kerdezzetek nyugodtan, most inkabb atadom a terepet a kepeknek, bar nem sikerultek olyan jol, mint remeltem, mert hiaba az okostelefon ha az ido eppen nem a legkellemesebb (esik es fuj, ami itt ugye nem meglepo), es a csucsforgalom miatt nemileg zotyogosebb az ut, mint altalaban.

Megyek a varosba, kilatas a busz emeleterol, elottunk csucsforgalom. (utanunk is :D )



A Plungington. Ez egy tipikus baromi hosszu angliai utca, regebben ennek a kozeleben laktunk. A kep meg mindig a buszbol keszult, azert ilyen vizes-paras.



Ez itt a UCLAN, a lancashire-i egyetem epuletei ket oldalt, kar, hogy a paratol nem nagyon latszik, sorry.



City Centre, avagy a varoskozpont, unnepileg kivilagitva, emberaradattal. Amugy kicsit rohehjes, mert a varoskozpont inkabb van a varos szelen, mint a kozpontban. :D



Foter. Kozeppontban a konyvtarral es a varos karacsonyfajaval, unnepi diszkivilagitasban.
Igen, ez az a konyvtar, ahova jarni szoktam.



Konyvtar-foter kombo mas szogbol.



Itt mar a buszmegallotol setalok hazafele... kozben meg lesifotokat keszitettem a kornyek kivilagitasarol. :D


Ugyanaz a haz a kerti fenyaradattal egyutt.



Mar majdnem otthon.

Amugy nekunk is van vilagitasunk, keszultem is kepet csinalni rola, de pont nem volt felkapcsolva mikor vegul hazaertem, ugyhogy mara ennyi.


Ezuton is kivanok Mindenkinek Bekes Boldog Karacsonyt!

3 megjegyzés:

  1. Így már mindjárt jobban el tudjuk képzelni, milyen helyen laksz :)
    "Rendes netet" sikerült intézni, vagy marad a telefonos?
    Boldog karácsonyt és munkában bővelkedő új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy jól érzed magad!

    Kellemes Ünnepeket neked is!

    VálaszTörlés
  3. Ami, es akkor a parkokat meg nem is mutattam. De azok napsutesben mutatnak igazan jol. Ugyhogy ami kesik nem mulik.:D

    Reszemrol marad a telefonos net, tokeletesen megbizhato stabil kapcsolatot biztosit, ellenben a masik szolgaltatoval, akik azota se jelentkeztek.
    Es a masik opcio sem latszik osszejonni...
    Ezzel azt hiszem mindent elmondtam. :D

    Krisztina, orulok, hogy te is huseges olvasom maradtal.

    Koszonom a jokivansagokat es bar addig meg igyekszem jelentkezni, de elore is Boldog Uj Evet Kivanok nektek!

    VálaszTörlés