2011. május 15., vasárnap

Pünkösdi királyság

De legalábbis nagyon remélem, hogy csak ehhez népszokáshoz lesz hasonló az én "regnálásom".

A munkavezetőnknek ugyanis az a fixa ideája, hogy én legyek a brigádvezető. :S
Ok, emögött az a nem kicsit önös érdek is meghúzódik, hogy ne kelljen mérgezett egérként mászkálnia a felügyelete alá tartozó brigádok közt, de ez akkor is nonszensz.

Ennek megfelelően én erről a tervéről minden adandó alkalommal igyekszem lebeszélni, mert bár ő "lát bennem fantáziát", én pontosan tudom, hogy én nem vagyok vezetőnek való.
Ahogy azt már neki is kerek perec, egyenesen a szemébe is megmondtam, én a dolgozó hangya vagyok, megcsinálom amit rámbíznak annak rendje és módja szerint kifogástalanul, aztán kalap, zakó, agyő.
Nem mondom, hogy nem szeretem a kihívásokat, mert akkor hazudnék, de bármiféle konkrét ambíció olyan szinten hiányzik belőlem, ami előtt sokan értetlenül állnak.

A munka számomra nem életcél, hanem eszköz. Ha nem baszogatnak túl sokat, akkor én teljesen O.K. vagyok.
Sőt újabban már a baszogatás is lepereg rólam, mert pontosan tudom, hogy valójában nem velem van problémája a baszogatósnak, hanem magával vagy a kialakult helyzettel.
Mert hát ugye ez a "kinevezés" nem csak nekem nem nyerte el a tetszésemet, de pár kolleganő is ferdén néz rám. 
Gondolom rangidősként és  a tapasztalataik okán ők számítottak erre az egyébként hálátlan szerepre.

Én már "előléptetésem" első napján mondtam "Jánosunknak", hogy ez egy nagyon szar ötlet volt tőle, "Giziék" úgyis a saját fejük után fognak menni, én akár rojtosra is szaggathatom a számat. Amit természetesen nem fogok. Elvégre nincs benne sem a szerződésemben, sem a munkaköri leírásomban. És több pénzt sem kapok érte.
De ha kapnék se valószínű, hogy vállalnám. Nem kenyerem mások kommandírozása.

Aki olyan beállítottságú, az úgyis önként és dalolva jön utánam, anélkül, hogy feladatokat osztogatnék. 
Ezt igazolja az is, hogy az újak szinte állandóan a seggemben lógnak, de ettől én még messze nem vagyok vezéregyéniség. 
Hogy mit látnak bennem az nem igazán tiszta, talán a jókedvem és a nyugalmam lehet ennyire vonzó.

Mindenesetre remélem hamarosan rendezik már főnökségileg a 6 órások egyre népesedő csapatát, és kirendelnek mellénk egy munkavezetőt állandóra, hogy ne biliárdozzanak velünk tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése