2011. május 17., kedd

Évforduló


Happy birthday to me
Happy birthday to me
Happy birthday dear Draco
Happy birthday to me.


Bizony ez is elérkezett, 1 éves lett a blogom.

Az éves leltár: 

90 bejegyzés (talán lehettem volna termékenyebb)
1700 látogatás (egyéni) 
és kb a duplája az összes kattintások száma,
a közönségem igen vegyes volt, akadtak látogatóim Németországból, az USÁból, UK-ból, Kanadából, de még Szingapúrból és Dél-Koreából is,
a legnépszerűbb bejegyzés a Gerillás rettenetessel kapcsolatos,
fennállásom alatt begyűjtöttem 3 webhelyes hivatkozást is (köszönöm)
és végül, de nem utolsósorban 3 követőt is, amit ezúton szintén nagyon szépen köszönök.



Amiket nem tartottam számon az elmúlt egy év alatt:

Az elküldött önéletrajzok száma;
a pozitív, illetve negatív visszajelzések száma;
a munkaügyi központos jelentkezéseknek utánanézhetnék, de juszt se;
azt az egy "említésre méltó" interjút meg tán nem felejtem el :D

Most köszönöm jól vagyok, a munkaügyi központ szünetelteti az álláskeresős státuszomat, de én ettől még keresgélhetek. :D

Tehát happy birthday to my blog. Draco still wants a job... and perhaps she'll find one soon.

2 megjegyzés: