2011. április 10., vasárnap

Múlt heti mérleg


Nos a héten volt 4 db állás, aminek utánanéztem vala.

A négyből háromnál a percen úgy indítottak, hogy bocsesz, már tárgytalan, betöltötték.
Hogy ki az isten bírt ezekre ilyen gyorsan rárabolni, arra csak egy tippem van.
Nevesen az, hogy ezek már megint muszájból meghirdetett melódiák voltak, amikre már régen megvolt a protkós célszemély.
Ezért nem is zizegek rajta nagyon, mert az ilyesmivel szemben én már immunis vagyok.

Mindenesetre így már azt is kezdem érteni, hogy vajh' miért nincs úgy beállítva a munkaügyi központos ügyintézők gépe, hogy azonnal tütüljön, ha befut egy olyan állás/megkeresés, ami egy vagy akár több ügyfelüknek megfelelő lenne, és miért is nem kapnak azonnal postára/telefonra.
Tényleg isten őrizzen attól, hogy legalább ennyivel könnyítsék a helyzetünket.
De hát ez van, ezt kell szeretni, ezen én egyedül úgysem tudok változtatni, akik pedig megtehetnék, azoknak valahogy hiányzik egy kerék, vagy a józan paraszti ész, de minimum a tapasztalat.
Az, hogy a saját bőrükön tapasztalják meg milyen a mi helyzetünk, bár nem kívánom nekik.
Azért én reménykedek, hogy egyszer ez is eljön. Vagy én megyek :D

A negyedik lehetőséget én ejtettem, mert nem helyben volt, és nekem sajnos nem fér bele a napi plusz egy óra utazás... azt pedig külön nehezményeztem, hogy egy ilyen semmi munkához erkölcsit kellett volna kiváltanom.

Mondjuk ez az egész erkölcsizés olyan, mint a vicc: - Értem én, hogy gőzgép, de mi hajtja?

Tudom, hogy ez is csak egy módja annak, hogy pénzt húzzanak ki a zsebemből... na de miből, mikor lassan zsebem sincs?
Ráadásul mindezt úgy, hogy tudva tudom : 3 hónap múlva úgyis újat kell kérnem.
Nem hiszem el, hogy tényleg olyan baromi nehéz lenne akkor utánanézni a delikvens előéletének, ha egyáltalán bekerül a pikszisbe, nem pedig feleslegesen szivatni a segélyen vegetálókat élőket (már úgyis ki lettünk kiáltva az emberiség megrontóinak, többszörösen) ... és végre valami értelmes dologra is használnák a HRetteneteseket.

Hogy utána lehet nézni "ingyen és bérmentve" is, azt nagyon jól tudom, mivel egyszer már voltam tanúként bekocsikáztatva a yardra, és hosszú órákon keresztül nézegettem a mosolyalbumot.
Bár az is igaz, hogy az engem ért sokk ellenére nagyjából az első pillantásig bírtam komolyan venni a dolgot, mert a digitális hall of fame a Robotzsaru 2000 névre hallgatott.

Ja és ha már az erkölcsinél járunk... 
Tudta valaki (OK biztos van, akinek ez nem újság... Nekem az volt, pedig nem ma kezdtem az ipart), hogy a nevezett igazolást térítésmentesen is be lehet szerezni?
A fenti linkre kattanva erről részletesebben is tájékozódhattok.

Érdekes módon ezt nagyon nem igyekeznek a tudomásunkra adni...

Pedig talán így az olyan állásokra is bátrabban jelentkeznénk, ahol az erkölcsi megléte követelmény.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése