2010. november 19., péntek

Szabadlábon :)


Az álmok fura dolgok. 
Nem csak egy bizonyos módon válhatnak valóra, és nem csak attól lehetünk boldogok, ha az általunk elképzelt forgatókönyv szerint alakul a történet.

Az én történetem ilyen.

Nem gondoltam volna, hogy így alakul.
És bár a kezdetek kezdetén még bármit megtettem volna ezért a munkáért... nos, most még jobban örülök, hogy végül nem kényszerültem arra, hogy reggelente szembeköpjem magam a tükörben.

Igen, a mai nap az örvendezésé, mert a mai nappal (persze lehet, hogy a bejegyzés már átcsúszik 20-ára) végérvényesen szabadlábra "helyeztek"!
Igaz ők annyira nem lelkendeztek.
Meg tudom őket érteni... aligha találnak mostanában egy hozzám hasonló hülyét.
Ja és igen, ma megkaptam az utolsó fizetésemet is, laza másfél hetes késéssel, de bánja fene, hiszen vannak az országban ma olyanok, akik fél éve, vagy akár évek óta hiába várnak az elmaradt fizetésre.

Igazából már tegnap felhívtam őfőnökségét - mivel ők természetesen nem kerestek fejvesztve, hogy kifizetnének - , hogy ugyan mikor kapom meg a járandóságot.
A hangnem hideg, kimért (ennyi lehet kb. 20 deka mirelit sértett büszkeség), a szavak lényegretörőek, értsd: két mondat után azzal tette le, hogy majd visszahív, ha beért az irodába.
Én 9 után nem sokkal hívtam, ő kicsivel déli 12 után csörgött vissza.
Mivel délután "randim" volt egy orvossal, aznap már nem csattogtam be a szentélybe, ezért megegyeztünk ma délelőttben.

Mit ne mondjak, erősen reméltem, hogy a kedves úrral már nem futok össze.
Meg azt is, hogy a plusz napokat is honorálják. 
Magamban meg is neveztem az összeget, aminek hallatán hajlandó vagyok azt mondani, hogy oké kvittek vagyunk, viszontlágytojás.

S mivel a fent említettek hiánytalanul összejöttek (boss-né asszony szájdiaréját botor módon nem terveztem be), abban meg már igenis nagyon erősen bízom, hogy minden dolog így fog sikerülni az életemben ezentúl.

Úgyhogy holnap veszek egy lottót... XD (és most nem hülyültem)


1 megjegyzés:

  1. Hajrá Dracom! Ne is hagyd ám itt magad nekik! Vesszenek a spion bossok és tsa-ik:))

    VálaszTörlés