2012. október 21., vasárnap

Környékezés


Mert néha pihenni is kellett, elvégre én egész héten dolgoztam.
Na meg a városban is bőven akad látnivaló, nem kell ahhoz feltétlenül utazgatni, hogy élményeket gyűjtsünk.

Voltunk például a Haslam parkban, ahol tavaztunk meg hatalmasat sétáltunk a csatorna mentén.

Haslam park a tó felől.



Gyerek a tóparton.



Kacsák minden méretben és mennyiségben.



Tele volt velük a tó.



A csatorna egyik hídja.



Itt jártunk. Csatornapart.



Nini, mi az ott?



Napfürdő.



Másik őslakos faj apraja és nagyja.



Lakóhajó.



Parkoló.



A tollasok után itt egy szőrös bestia.



Egy kicsivel arrébb, mint a tavaszi látogatásomkor, de megtaláltuk a hattyúkat is.



Piknik.



Ezt a képet a gyerek lőtte. Szerintem egész jól sikerült.



Séta után a játszóteret is ki kellett próbálni.


A Marina is sok programmal szolgált a nyáron.
Például a UK Corporate Games-szel, amit a 20 évente megrendezett Preston Guild alkalmából most Prestonban rendeztek meg.
A Dragon Boat Race csak az egyik "sportág" volt, amiben a különböző cégek csapatai megmérkőztek.





A kikötő valami fenséges látvány ilyen gyönyörű napos időben, mikor megtelik élettel, programtól függetlenül.


Az alábbi képek már a Riversway Festival Sing the Docks napján készültek. Sajnos nem sikerült mindent megnéznünk, meghallgatnunk, mert bőven volt mit.
Itt is volt Dragon Boat Race, mert az már-már kötelező. Mint általában, itt is charity alapon versenyeztek. A pénznyereményt a versenyző csapat által támogatott alapítvány kapta. Ők meg jól szórakoztak. Meg a nézők is.
A mi kedvencünk az egyszemélyes bábszínházszerű előadás volt, amit próbáltam szinkrontolmácsolni a gyereknek, hogy azért ő is tudja követni valamennyire a sztorit. Ez annyira sikerült, hogy menetközben már ő is bekapcsolódott az interaktív játékba és a többi gyerekkel együtt kántálta, hogy "Cook pot, cook" meg "Stop pot, stop".

Itt már a végefele voltunk, fogyatkozott a nézősereg.



A csontváz is nagyon figyelte az utolsó műsorszámot, bár eredetileg a következő kép attrakciójának díszletéhez tartozott. :D



Nyugihajó. A gyerek azt mondta isteni volt ott hintázni. Engem is agitált a forgatóbácsi, de én inkább kint maradtam fényképezni.



A nyílt napot is sikeresen lekéstük, amikor felmehettünk volna a fedélzetre, de azért legalább kívülről megörökítettem.



Azért nem semmi egy ilyen a város közepén. Na jó, a közepétől kicsit kintebb volt.



Ezen a kis szállítóhajón sikerült körülnézni, a csepp nagyon élvezte, hát lekaptam őket együtt is.



A házőrző épp ejtőzött.



Sirályparkoló.




Sétahajókázás.



Marina panoráma.

A következő videó kis ízelítőt ad a hangulatból. Meg úgy egyáltalán.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése