2011. november 4., péntek

Tanulj tino UK style



A minap latogatonk jott a raktarba.

Egy csupamosoly, talpig angol uriember keresett meg tobbek kozott engem is (igaz engem valaki jovoltabol nev szerint) es elkezdett meselni meg agitalni, aminek hatasara en egy kicsit pirultam - kicsit ertetlenkedtem, de vegul rabolintottam az ajanlatra o pedig elegedetten indult utjara.

Na most jo titokzatos voltam, mi?

Well, meg mindig meglepodom rajta, mikor eszembe jut, de kvazi megint "iskolapadba ulok" ugy ket het mulva. (Akkor leszek a cegnel egy honapja es ez a feltetele a tanulasnak.)

Ulni ugyan nem nagyon fogok, mert a raktari munka lesz a tananyag, de a helyi college-bol jonnek majd oktatni es vizsgaztatni. (Onnan jott a mosolygos ur is.)
Ezaltal papirom is lesz arrol, hogy en tudok raktarban dolgozni, es ezt mar referenciakent is hasznalhatom majd a jovoben.

Dolgozni termeszetesen enelkul is lehet, de ha egyszer a ceg allja az okitas anyagi reszet, akkor miert ne elnek vele.

Mutasson valaki otthon egy ceget, ahol onkent es dalolva vallaljak a dolgozok tovabbkepzeset. 
Raadasul en meg csak kolcsonzott munkaero vagyok, ugynevezett temporary vagy roviden csak temp.
A cegnek valamiert megis megeri. Meg a college-nak is. En meg hagyom magam. :D

Ez egyebkent - marmint maga a qualification - allitolag nem olyan nagy durranas (azt suttogtak, hogy a hulye is megcsinalja, en meg vagy elhiszem vagy nem), de valahol megis az, mert szo nelkul eselyt adnak a magamfele gyuttmentnek.
Es ez persze meg csak az elso lepcso, innen meg boven van felfele. En meg csak kapkodom a fejem, es alig hiszem el, hogy ez velem tortenik.

De azert meg ralepek erre a lepcsore, ra en. :D


Kozerdeku kozlemeny :D
Nem tudom mikor jelentkezem ujra, mert a hetvegen koltozunk, es nem tudni pontosan, hogy a net mikor koltozik utanunk. 
Remenyeim szerint a jovo hettol ujra itt rontom a levegot. 
Addig minden jot Mindenkinek es csodalatos hetveget.



1 megjegyzés: