2012. december 14., péntek

Életképek :D


Mert odabent mindig történik valami.
Előrebocsátom, hogy a melóhelyem messze nem tökéletes.
A kommunikáció néha olyan szinten nuku, hogy az már rendesen fáj, és gyakran felmerül bennem a kérdés: Hogy a fenébe működik ez a cég egyáltalán?!
Ettől függetlenül viszont egy frankó kis csapat van odabent, aminek köszönhetően minden napra jut valami, amin könnyesre röhögjük magunkat.


Kommunikáció egyes, leülhetsz!

A super műszak elején általában kiosztja, hogy ki hova megy és mit csinál aznap.
Az ominózus napon hosszan bámult rám, majd megszületett a döntés: Draco és Hisztérika Non Dec-re légyszi.  
(A Non Dec az az összeszedendő, ami nem kerül a gyártásra, hanem úgy megy tovább logótlanul, ahogy Kínából kaptuk. /Igen, csodák itt sincsenek./)
El is indultunk, magunkhoz vettük a szükséges megrendelőket, átszortíroztuk őket, raklapot, ládát vadásztunk, satöbbi.
Én pont a ládákat húzgáltam, mikor is a többieket kommandírozó super rámnéz és a következő dialógus hangzott el:

- Draco, te mit csinálsz? - kérdezte ezt úgy, hogy 5 perc nem telt el a feladatkiosztás óta.
- Non Dec-et...
- De miért?
- Mert azt mondtad...?
- Nem, én ilyet nem mondtam.
- De igen, mondtál.
- Nem, én  ilyet biztosan nem mondtam.
- De, mondtál.

Mire idáig értünk, a környéken már mindenkit rázott a hangtalan röhögés. Ez, valamint a "szópárbaj" óvodai szintje a supernek is leeshetett, mert így vágta ki magát (de már ő is vigyorogva):

- Lehet, hogy mondtam, de nem úgy gondoltam! Te most menjél Natnek segíteni.

Mivel többek között Nat is fültanúja volt a csevelynek, amint hallótávolon kívül kerültünk, szóvá is tette:

- De hát tényleg ND-t mondott, én is hallottam.
- Tudom, hogy azt mondta - válaszoltam. Majd megadtam a diagnózist: - Öregszik...



Családi kötelékek

Valamilyen oknál fogva (teljesen mindegy miért, mert okot mindig találnak rá) a srácok túlnyomó része valahogy becsoportosult a picking földszintjére, és kicsit akadályozták a szabad mozgást.
Én éppen a létrán állva letekintettem rájuk, és megérdeklődtem, hogy team briefing-et tartanak-e. (Ez amolyan heti rendszerességű eligazítás, értékeléssel egybekötve.)
Colos barátom felnézett rám és közölte, hogy igen, de ez a lengyel változat.
A dolog szépséghibája az volt, hogy a csoportosulás kellős közepén N, az indiai srác próbált munkát imitálni. Ergo adta magát a kérdés:

- Na és N micsoda? Az indiai fűszer?

Kérdésemet általános derültség követte, de csak addig míg N meg nem szólalt:

-Nem, engem már örökbe fogadtak.



Aggódás

December 31-ig minden bent maradt szabinkat ki kellett vennünk, mert nem vihetjük át a következő évre. Persze nem egyszerű követni, hogy épp ki van szabin, mert az ügynökséges bagázsból bármikor elküldhetnek bárkit egyik napról a másikra, tehát aki épp hiányzik, az nem törvényszerű hogy vissza is jön.
Mint már említettem jó kis banda van bent, figyelünk egymásra.

Pont egy ilyen szabadnapomat töltöttem, mikor is bebizsergett a telefonom, hogy fb-n üzenetem érkezett.
Megnyitom és meglepetten látom, hogy nagy spanomtól P-től jött az üzi, amiben aggódva kérdezi:

- Why not at work? (Miért nem vagy melóban?)

Hát lehet egy ilyen megható kérdésre nem válaszolni?

- Because on holiday. Missing me? (Mert szabin vagyok. Hiányzom?)

Következő szünetben jött a válasz:

- Yes :D



A túl jó megfigyelő

M barátnőm egy nap komoly arccal fordul hozzám és már-már suttogva kérdezi:

- Draco, lehet egy kérdésem?
- Hát persze M, mondjad.
- Te figyelted mostanában C fenekét?

Hát mit ne mondjak, ez a kérdés felkészületlenül ért. Tény, hogy mindenki szerint a C-nek van a legjobb segge a cégnél... na de mi közöm nekem a C seggéhez?!
Azért illedelmesen belementem a kérdezz-felelekbe.

- Nem, miért kérdezed?
- Hát mert mikor idekerültem, akkor olyan szép kerek feneke volt... - (anyám, mi lesz ebből, gondoltam magamban) - , most meg...
- Nagyobb lett? - találgattam.
- Nem, kisebb. Szerinted fogyott?
- Hát M, bevallom, ha megversz sem tudom ezt neked így megmondani, mert sosem figyeltem meg igazán a C seggét. Talán kérdezz meg valaki mást.

Mi ketten ennyiben is maradtunk.
Kb negyedóra múlva arra lettem figyelmes, hogy B stockie röhögve rohan ki az egyik sorból. Mivel pont arra volt dolgom, gondoltam vetek egy pillantást jókedvének kiváltójára. Igazából nem nagyon lepődtem meg, hogy M és C álltak a sorok közt...
Azért biztos ami ziher alapon kérdő pillantást küldtem M felé, aki azonnal bólintott, miszerint igen, egyenesen az illetékest interjúvolta meg.
Szegény C fülig pirulva, de emelt fővel hagyta el a sort miközben B még mindig nyerített.
Azért nem kell C-t félteni, a hülyeségért neki sem kell a szomszédba menni, stílusosan lentebb húzkodta magán a Hi-Vist és megkérte B-t, hogy kerítsen neki egy hosszabb jólláthatósági mellényt, lehetőleg  3XL-est.


Hát ilyenek mennek nálunk, meg a bárányfelhők. :D
Még akkor is, ha éppen nem 8, hanem 12 órát nyomunk egyben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése