2010. december 27., hétfő

Just do it - Nem, ez nem a reklám helye



Üdv!

Remélem mindenki sikeresen túlélte/megélte/átélte/letudta a karácsonyogást.

Én mindenesetre igazoltam azt a tételt, hogy minden csak elhatározás kérdése.
Szerény személyem ugyanis (eddig) szignifikáns Grincs-tulajdonságokat vonultatott fel, harácsony közeledtével egyre súlyosabb tüneteket produkálva.
Előre kiütést kaptam az ajándékozástól, adástól-kapástól egyaránt, halálra stresszeltem magam a csomagolással, ünnepi traktával, egyéb nyalánkságokkal.

Idén újítottam és szilárdan elhatároztam, hogy csakazértis jól fogom érezni magam, ha a fene fenét vacsorál is.

Kezdetnek lefektettem az alapszabályt: a fa díszítése az egyetlen fix pont, a többi majd alakul ahogy alakul, nincs az az isten, hogy én még egyszer torkig görcsben "ünnepeljek".

Ehhez következetesen tartottam is magam és meg kell mondjam, a karácsony végre karácsony volt.
Csomagolás helyett mindent betrezortam egy kellően tágas papírtáskába (darabja 300 Ft volt az egyik multiban), aztán abban lehetett turizni.
Trakta helyett a fenyőledsor meghitt fényében pattogatott kukoricáztunk-szaloncukroztunk és jókat röhögtünk a karácsonyi filmeken.

Egy szó mint száz, ha a krónikus karácsony-undoromat egy kis szemléletváltással sikerült levetkőznöm, akkor ez más dolgokkal is működni fog.


Ja és tartozom még egy közleménnyel, külön értesítés helyett:
Legközelebb jövőre jelentkezem, (meg talán egy kis szilveszteri buékkal), mert a mostani angyalos hangulatot semmi humorom nincs elrontani azokkal a nem éppen angyalos gondolatokkal, amik az elmúlt időszak belföldi történései nyomán születtek meg kicsi kukómban.

Persze erre most mondhatnátok, hogy hagyjam a borús gondolatokat az óévre és az újat kezdjem tiszta lappal, de a helyzet sajnos nem olyan, hogy ezt nyugodt szívvel megtehetném.
Úgy érzem nem árt, ha a nem épp derűs dolgokat is megosztom, elvégre több szem többet lát és talán, ha jobban figyelünk, elejét vehetjük a nagyobb katasztrófáknak.
De az ellenvéleményeket is szívesen fogadom, természetesen érvekkel megtámogatva, mert én ma már nem hiszek el senkinek semmit sima bemondásra. (vagy csak nagyon keveseknek)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése